SBTS ZO Svatoslav

Vyhlašuji akci SVATOSLAVÁCI SI PUSTÍ ŽILOU

13.10.2014 23:34

Vyhlašuji akci SVATOSLAVÁCI SI PUSTÍ ŽILOU
O co jde? Kdo budete mít zájem tak pujdem darovat krev do FN Brno Bohunice. Temín - upřesníme podle zajemců, (druhá polovina října)
Darovat krev můžete pokud:
mám 18 – 65 let
vážím alespoň 50 kg
netrpím závažnou alergií
netrpím chronickým onemocněním plic
neprodělal/a jsem tuberkulozu
neměl/a jsem infekční žloutenku typu B nebo jiné závažné onemocnění jater
netrpím chronickým onemocněním ledvin a močového ústrojí
netrpím onemocněním srdce a cév (srdeční vada, infarkt)
netrpím vážným kožním onemocněním
neprodělal/a jsem malárii ani jinou tropickou nemoc
neprodělal/a jsem pohlavní nemoc (kapavku, syfilis)
netrpím chronickým onemocněním zažívacího traktu (žaludku, slinivky…)
neměl/a jsem tyfus, paratyfus
netrpím závažným onemocněním žláz s vnitřní sekrecí (diabetes mellitus..)
netrpím revmatickým onemocněním
nebyl/a jsem léčen/a pro zhoubné nádorové onemocnění
netrpím žádnou chorobou krve
netrpím onemocněním nervového systému (epilepsie, roztroušená skleroza…)
neprodělal/a jsem Jacobs-Creutzfeldovu chorobu (BSE)
nebyl jsem v letech 1980-96 více jak šest měsíců v Anglii nebo ve Francii
netrpím psychiatrickým onemocněním
nejsem alkoholik
nejsem HIV pozitivní
nepatřím do tzv. rizikových skupin (promiskuitní způsob života, nitrožilní narkomané)
Krev mohu darovat jestliže:
nejsem právě nemocen
nemám opar
v posledním půl roce jsem nebyl/a na endoskopickém vyšetření
v posledním týdnu jsem nebyl/a na ošetření chrupu (trhání zubu)
v posledním měsíci jsem neužíval/a žádná antibiotika
v posledním měsíci jsem neměl/a přisáté klíště
v posledním měsíci jsem nebyl/a očkován
v posledním půl roce jsem nebyl/a v kontaktu s nakažlivou chorobou
v posledním půl roce jsem nebyl/a na operaci
v posledním půl roce jsem si nenechal/a provést tetováž, piercing
od posledního porodu uplynulo alespoň 12 měsíců
momentálně nemenstruuji, nejsem těhotná, nekojím
v posledních 12-ti hodinách jsem nejedl/a žádné jídlo obsahující tuk

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.